Logo Joop
De opiniesite van BNNVARA met actueel nieuws en uitgesproken meningen

Nieuwste trend VS: 'geluksmanagers'

  •  
13-07-2015
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
57 keer bekeken
  •  
geluksmanager300.jpeg
Doel van de geluksmanager: werknemers 'happy' maken, grote talenten binnenhalen en houden
Het is een nieuw fenomeen, bedrijven die managers aannemen om andere werknemers gelukkig te maken in het werk dat ze doen. Het gaat hierbij om grote bedrijven zoals Google en Zappos.
RTEmagicC_c06391628a.jpg
De geluksmanager moet anderen kunnen inspireren in hun eigen persoonlijkheid, leuk zijn, ‘likeable’ en veel energie hebben, zegt een deskundige. En bovenal geeft een geluksmanager oprecht om het welbevinden van mensen op de werkplek. Het is nog maar even afwachten of de geluksmanager de oceaan overwaait naar Nederland.

Meer over:

wereld, nieuws
Delen:

Praat mee

onze spelregels.

avatar
0/1500
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.