46
0

journalist

Na opleidingen in journalistiek en communicatie maakte Jeroen Mirck (1971) carrière in de vakbladjournalistiek. Bij Adformatie en Emerce specialiseerde hij zich in marketing en nieuwe media. Van 2009 tot 2010 stond hij als redacteur aan de wieg van Joop.nl. Momenteel is hij zelfstandig journalist en communicatie-adviseur, met een passie voor bloggen en social media. Hij deelt zijn kennis op het weblog JeroenMirck.nl. Namens D66 is hij raadslid in stadsdeel Amsterdam Nieuw-West.

ING nieuwe hoofdsponsor Oranje

Bank sluit deal met KNVB tot aan WK 2018

Crisis of geen crisis, ING wordt vanaf 1 januari 2010 de nieuwe hoofdsponsor van het Nederlands elftal. Die plek kwam vrij omdat Nationale-Nederlanden na twintig jaar samenwerking met de KNVB afhaakte. ING gaan een langdurige verbintenis aan tot en met het WK van 2018, waarbij de bank ook in de lobby zit. Afgelopen maand maakte ING nog bekend per direct uit de sponsoring van de Formule-1 te stappen.

Lees meer over de sponsordeal ING/Oranje bij Adformatie.

Geef een reactie

Laatste reacties (0)